Army-studs

Hoi !!

Mijn vakantiewerk-weken zitten er op en ik kan weer aan het bloggen! Rara wat ik gedaan heb op mijn eerste dag vrij... Some shopping! (Wtf...how did you guess :) En... ik vond een hemd met studs en legerprint! Het kostte € 49,95 en is van de Zara Premium Denimwear Collection. Het shirt heeft zelfs een naam (ik wist niet dat shirts in Zara nu ook namen kregen !?), het heet 'Camouflage Studs'. Ook verkrijgbaar in andere tinten (zie onderaan). 







Ik draag er dit armbandje bij. Het is een Diesel armband die ik twee jaar geleden in Antwerpen kocht (in de Diesel-winkel zelf).. ik heb er toen geloof ik best veel voor betaald...maar ik draag het graag en vind het nog steeds lief... Je kan de online-shop van Diesel hier even doorbladeren!

Hier een foto van de andere versies van het hemd (de versie in de blauwe tint hing in Zara Leuven, de andere tinten heb ik er niet zien hangen...Maar je kan ze ook online bestellen, op deze pagina. Na je bestelling wordt het shirt naar de door jou uitgekozen Zara-winkel toegestuurd. Je moet het dan dus gewoon even daar gaan oppikken! Er staan nog veel andere leuke shirts -en broeken en tops en schoenen en....- online, dus neem zeker eens een kijkje!) :




Liefs !

This entry was posted on zondag 9 september 2012 and is filed under ,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply